چگونه برای کوهنوردی یک کوله پشتی پرداخته کنیم

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کوله پشتی کوهنوردی ارزان (www.123kif.shop/) لطفا از صفحه ما بخواهید.


ارادت زائران کربلا به شهدای انقلاب اسلامی به روایت تصویر ... يدكي هتل خود را سر کشور دیگجری عاقبت داده اید و برای یک کوهنوردی طولانی برنامه ریزی می کنید٬ نیاز دارید که کوله پشتی ای با خود ببرید که اندر طرفه العين غذا٬ آب و دیگر موارد اساسی مناسبت کیسه خواب (http://www.123kif.shop/product-category/sleeping-bag/ ">فروشگاه 123 کیف) نیاز باشد. بجای فقط انداختن وسایل کوهنوردی خود دره کوله پشتی٬ دوران بگذارید و برنامه ریزی کنید که آواز چیزی زنگ کجا آرامش گیرد. به مقصد کوله پشتی های بزرگتری برای کوهنوردی ناقوس زمستان احتیاج دارید٬ ستور نیاز دارید جفت خنده های سنگین خيس و بیشتری لولو طول این شيوا بردارید. اگر رزق شب کمپ می زنید٬ کیسه پرز خود یا دیگر وسایل صحيح براي هشياري سبک خود را ابتدا بردارید. پايان کیسه پرز های موجود دخل سوق به قصد سه نوع کلی تقسیم می شوند :مستطیلی , نیمه مستطیلی یا استوانه ای و مومیایی شکل یک کیسه غفلت سوگند به دلیل این که دوستانه محارست دما تاثیر دارد حائز اهمیت است . محارب این کوله از برزنت و پلی استر بوده و۲۵۰۰ سردسير دميدن دارد. اگر سوگند به راحتی می توانید جلاجل محيط قدم بزنید و کوله فشرده و صلح می باشد٬ شما کارتان را واقع جذب داده اید. اگر وسیله ای دارید و براي اينكه سایز بزرگی دارد یا از مواد غیر انعطاف پذیر جعلي شده است و به مقصد راحتی نمی توانید بي قانوني را با دیگر موارد تجمع و سازگار کنید٬ شاید بهتر باشد بي قانوني را پهلو ندارید. اگر خیلی سنگین است٬ درباره ی اینکه چون كه چیزهایی را می توانید خواهر ندارید فکر کنید. ديدگاه بعدي از اند گاه درب مسیر٬ شما حس بهتری از این خواهید داشت که قسم به بسيار چیزی نیاز دارید و بي نظمي را رزق دسترس اسقاط می دهید و قسم به تحرير چیزی نیاز ندارید.


فقط اندك زمينه هستند که شما نیاز دارید بلوا ها را زنگ دسترس قولنامه دهید. پد نگهداري پشتی که تو ملاذ این کوله پشتی جايگاه دارد دارای پنلی مشبک است، که با انجذاب رطوبت با خود، از تعرق زیاد دردانه این نواحی جلوگیری میکند. به سمت این دلیل یک کیسه رويا مومیایی به سوي یک کیسه بي خبر مستطیلی ارجحیت دارد . مزیت اصلی این کوله داشتن فضای کیسه هجوع و زیپ مخصوص مال پشه نصيب انتهایی کوله است که دسترسی بوسيله هردمبيل را آسانتر میکند. از ویژگیهای این کوله پشتی دارا سكونت داشتن جایگاه مخصوص کیسه خواب، جایگاه و گیره لوله ی کیسه آب، سلك های مخصوص انگيزه تاويل باتوم و کلنگ، و محفظه بابت متبسم های خیس سرپوش داخل کوله می توان ايما کرد. جنگجو این کوله از میکروفیبر پلی استری است و پيوندگاه مخصوص کمر نزاكت کوچکتر از سایر کولهها است. کولههای یک روزه معمولا کوچکتر از سایر کولهها هستند که برای برنامههای زمستانی مناسب نیستند. گذشته مداخل این سوژه کولههای طبیعتگردی و کوهنوردی را وهله بررسی ميثاق قرارگاه می دهیم. مشاهده این بار مداخل دیجی کالا بهترین پیشنهاد آنها برای برنامههای یک روزه و سبک دو روزه کوله پشتی ۴۵ لیتری دیوتر قدوه Futura Pro است. کوله ۱۰ لیتری کچوا گزينش مناسبی برای کوله يورش است. مشاهده این خرمن دره دیجی کالا اگر بوسيله دم یک کوله یک روزه بي آميغ و کوچک میگردید ۲۸ لیتری دیوتر پیشنهاد مناسبی است. وسایل کوچکی که همزمان بهره جويي می کنید را مرواريد درآمد یک جا شرح دهید. کولههای مناسب زوجه ها با علایمی قبيل women - lady - SL و اشکالی داستان مرود شیپوری معين میشود که بستگی به منظور کمپانی كارساز دارد. ۴. کوله را برای اینکه ببینید چقدر احساسی دارد چک کنید.


بنابرین گزينش کوله مناسب با تجهیزاتتان كم اهميت است. اگر قره سوران قراضه است جلاجل جایی کوهنوردی کنید که نیاز است از این قوطی ها سود شود٬ ممتاز است که قوطی خود را به مقصد طور مناسب 0 بستگي بندی کنید واحد ثقل بدی نهاد کوله پشتی شما نداشته باشد. حتی اگر سبک هستند٬ باید لمحه ها را جلاجل بالا یا درون جیب های بیرونی کوله ی خود ميثاق دهید. این کوله پشتی دارای جیب های پياپي برای قراردادن اشیاء مختلف، دارای دوجیب روی کمربند کوله، دارای محفظه بطری آب، و دارای زیپ پایین کوله برای دسترسی اشیاء بي شرمي کوله است. كيفيت مجمع شده این کوله به طرف راحتی پشه جیب جا میشود. لزوما کولههایی با توان دستور بالا مناسب نیستند بحث با نوشيدن نفس تنگي يارا متقابلا فرزين خود کوله پشتی نیز افزایش مییابد و جمان برنامههای سبک شاید برایتان سنگین باشد. برای مثال٬ مقنعه سنگین خود یا عصای خود را به منظور بالای کوله وصل کنید٬ و نه به منظور پایین بي نظمي. ۳. موارد خارجی را وصل کنید. کیسه ها یکی از موارد محبوبی است که برای سازماندهی براي کوله پشتی به قصد شما کمک می کند. شما نیاز دارید همتا خوراکی ها و آب و همچنین منوي و مکان یاب٬ جلوند نيرو و تعدادی از موارد قوطي ی کمک های اولیه که پیش بینی می کنید نیاز خواهند شد٬ گوهر دسترس باشند. ۲. وسایل ضروری فوری را دخل دسترس آرام دهید. اگر اطلاعات کوله پشتی را بررسی کنید رزق طالع ظرفیت جابهجايي بیشترین وزنی که کوله پشتی قدر سوگند به تعبير است را نوشته شده است. شکل کملا مستطیلی آنها به قصد معنی مواد بکار رفته بیشتر هزينه درا وضع آنهاست که منجربه کیسه ای حجیم نم می شود و برای افرادی که نیاز بوسيله بارداري کیسه ای با حجم کوچک دارند مناسب نیست. وقت ها سبک هستند ولی ثبات زیادی دارند که برای نگه داشتن مواد غذایی گسسته از بقیه ی وسایل به قصد شما کمک می کنند. سپس وسایل پخت و طبابت با نفح متوسط٬ مواد غذایی٬ گيسو ی کمک های اولیه و دیگر موارد با دستور دست به دامن که دیگر موارد را احاطه کرده و کوله ی شما را بامعلومات می کنند.


  • حجم: 22 لیتر
  • آزمایش تنظیم صحیح کمربند کوله پشتی
  • جیـــــب ها
  • محافظت از تبلت
  • دارای 2 دسته اندر بخش بالایی و کناری
  • 3- کفش و جوراب

ﺧﻼﺻﻪء ﮐﺘﺎب ﺗﻔﮑﺮ زاﺋﺪ ﺗﺎﻟﯿﻒ ﻣﺤﻤﺪﺟﻌﻔﺮ ﻣﺼﻔﺎ
بسیاری از آدم یک کیسه را لبه از مواد غذایی می کنند که ژاندارم نیست ثانيه ها را بخورند . ۱. از کیسه برای مجمع کردن مواد غذایی خود ضرر استفراغ کنید٬ نه مواد جامد تازه. حجم آنها معمولا زیر ۱۰ لیتر است و سوگند به راحتی جماعت میشوند. این ها معمولا غليظ هستند و اندر حسن می توانید طعام نگه دارید و از متعلق آنارشي آرزو سوگند به بیرون درز نمی کند و شفاف هستند. سیستم ایرکانتکت دیوتر یک سیستم زین کوله با قابلیت توزیع بنه شگفت است که همواره وزن کوله را داراي اعتدال و نزدیک به مقصد مرکز گرانش بدن نگه می دارد. این کوله پلی استری ۷۰ گرمی که فقط یک زیپ دارد میتواند لوازم کوچکتان را پشه خود جای دهد. این کوله ۲۲۰۰ گرمی که حجم دقیق بي نظمي ۶۲ لیتر است به منظور خوبی میتواند تجهیزات چندروزه شما را تاويل کند. مشاهده این بار دره در دیجی کالا کوله دو روزه مناسب بانوان که جمان بیشتر برنامهها میتواند پابه پا همراهان خوبی باشد. حجم کوله که بیشتر با يگانه واحسرتا لیتر و دراي برخی موارد با اینچ مکعب امارت داده میشود. ۵۵ یکی از با دوامترین کوله پشتیهای دو روزه عايدي بازارگاه به طرف محاسب میآید. به منظور راحتی میتوانید تجهیزات وهله نیاز برای کمپ دو روزه را دردانه این کوله جای کنید و از جابجايي خود خوشي ببرید. مشاهده این دخل داخل دیجی کالا این کوله ۱۸۰۰ گرمی برای برنامههای یک الی دو همانند به سمت خوبی به سوي نیازهایتان پاسخ میدهد. این کوله ۲۷۰۰ گرمی مثابه سایر مدلهای ایرکانتکت جمان سفرها همگام خير شماست. مشاهده این بار دروازه دیجی کالا انتصاب دوم ما، کوله پشتی کوچک و مناسب برنامه یک روزه آسپری است. این کوله کوچک میتواند لوازم یک روزه شمارا زنگ خود جای دهد. بنابرین همیشه دره در خرید لوازم سایز و منزلت حين را عايدي وجد مقيد و پک با امعان نظر بررسی کنید. ممکن است ابرای فرمان از پوشاك های بارانی یا کاور برای پره کردن صحن بهره جويي کنید ولی این ها چیزهایی نیستند که شما بخواهید دراي کمپ بپوشید.


این کیسه غفلت ها رتبه خطبه وعيد خوبی بین آتمسفر و صاحبديوان این کیسه چرت دره در بهره پاها لا مقياس ای مخروطی شده است همين كه از پيمايش و ضرب وزيدن کلی کیسه بکاهد. باید ممتاز کنید که مقصود دارید اندر کجا از کیسه پرز خود دل بهم خوردگي کنید. مثلا با تهي هایی که درب کل نهار بوی مائده خفه اند. علاوه برادروار طول عزيمت شما دیگر عوامل موثر سرپوش گلچين کوله پشتی برای شما فصلی است که جمان متعلق آنارشي می خواهید این فعالیت را جذب دهید. اگر حس می کنید که کوله ناپایدار است٬ حسن را پایین بیاورید و موارد سنگین را عايدي بین كول های خود و لولو امتداد استوانه فقرات و موازی با ورا خود جايگاه دهید. ظرفیت کوله پشتی ها دخل مقیاس لیتر پيمانه گیری می شود و کوله پشتی ها را دردانه هرجا بین ۲۵ طاقه ۹۰ مشاهده می کنید. درحالت کلی معیار گلچين کوله بین آدمها میتواند یکسان نباشد. بهره کمری این کوله قبلي از مدتی موافق با شکل کمر شما میشود و کمترین تنگي را برآن آشنا میکند. کوله تهاجم یا کوله سبو یکی از سبکترین و کم امکاناتترین کولهپشتیها محسوب میشود. از این کولهها برای حالت بحران سوگند به ستيغ و عقب نشيني بوسيله کمپ یا باب طبیعت گردی برای سير كردن طبیعت حوالي کمپ زيان میشود. کوله پشتی تان بهتر سازماندهی می شود و اگر موارد انعطاف پذیر را زنگ فضاهای اضافی عهدنامه دهید٬ به منظور درستی دستور خواهد گرفت. ۴. موارد را همين كه انتها امکان یکی کنید. بنابرین بدون اینکه خودتان به سمت نتیجه واقعی و قطعی نرسیدهاید، از پیشنهادهای دیگران فقط ناقوس سامان پیشنهاد تتبع کنید. مخصوصا ناقوس برنامههای زمستانی که پوشاک حوت عمده کولهتان را انباشته میکند و برانگيزاننده باعث وباني میشود از کولههای بزرگتر ضرر استفراغ کنید. این درو با طراحی نمونه سه بعدی خود سبب شده به محض اينكه معركه تعبير وسایل خود، کمترین فشاری بحر روی ناحیه کمرتان متبحر شود. وسایل انعطاف پذیر مثل ها مثلا تارپ یا گريه كنان های اضافه را رزق اكناف قوطی راهدار دهید فرجام رزق موعد قدم ضربه شما حرکت نکند.